Chcete novou povídku...?
Hledám spoluadminku:)
Hodnotím blogy Klik:)     
Black List Klik:(

                  

Září 2009

Rozhovor z Gary Oldmanem

30. září 2009 v 17:50 | MaRčIčInKa229
Herec Gary Oldman, ktorý vo filmoch o Harrym Potterovi stvárňuje postavu Harryho kmotra, Siriusa Blacka, nedávno urobil s magazínom Telegraph rozhovor. V článku pán Oldman hovorí o svojej 25-ročnej kariére herca, aj o svojich postavách, ktoré sa tak trochu odzrkadľujú na jeho vlastnom živote. Čítajte ďalej, dozviete sa viac!

Zajímavost o HP5

29. září 2009 v 20:16 | MaRčIčInKa229
Scénu, kdy Harry poprvé políbí Cho Changovou, nechal režisér nezkušený pár opakovat nejméně třicetkrát. Podle jeho slov to nakonec působí "velmi nežně a láskyplně, zkrátka přesně tak, jak má první pusa vypadat".

J.K.Rowling New

29. září 2009 v 20:13 | MaRčIčInKa229
V časopise USA Weekend sa objavil nový rozhovor so spisovateľom Stephenom Kingom. Pán King v ňom rozpráva o J. K. Rowling a Stephenie Meyer. Porovnáva obe spisovateľky a trocha neohrabane sa vyjadruje na adresu autorky Twilightu.


"Obe, Rowlingová aj Meyerová, prehovárajú priamo k mladým ľuďom. Skutočný rozdiel je, že Jo Rowling je ohromná spisovateľka a Stephenie Meyer nemôže písať niečo hodnotnejšie ako zlátaniny. Nie je veľmi dobrá."

"Ďalší ohromný spisovateľ, ktorý je zároveň veľmi, veľmi úspešný je Jodi Picoult. Potom tu je Dean Koontz ktorý vie úžasne písať. Ale niekedy je proste strašný. To sa mení. James Patterson je hrozný spisovateľ ale je veľmi úspešný. Ľuďom sa páčia príbehy, a v prípade Stephenie Meyer je jasné že píše pre jednu celú generáciu dievčat a otvára nový druh užívania si lásky a sexu v knihách. Je to vzrušujúce a napínavé, ale zároveň nijako špeciálne výhražné pretože jej knihy nie sú otvorene sexuálne. Veľa fyzického je prenesené napríklad do vecí ako keď sa upír dotkne jej predlaktia alebo keď sa dotkne jej pokožky, a ona cíti príval chladu a tepla. A pre dievčatá je toto cesta pocítiť to, na čo ešte nie sú pripravené."

J.K.Rowling o Evanně Lynch

29. září 2009 v 20:12 | MaRčIčInKa229
Na ELO jsem našla rozhovor J.K.Rowling, ve kterém se zmínila o Evanně Lynch. Pokusila jsem se to v rámci mých možností přeložit, takže kopírujte pouze SE ZDROJEM!
Cituji: Popravdě ne, jenom herec nebo herečka kdo kdy byl, kdo rušil chvíle psaní byla Evanna Lynch, která je naprosto perfektní jako Luna. A já musím připustit, že slyším její hlas v mé hlavě, když píšu knihu. Já vím...já miluju Evannu Lynch, ona je fantastická. Byla perfektní kus na kastingu, ona je... ona se na mě nebude zlobit pro to, co jsem řekla, ona je úplně chladná k tomuto, ona je Luna! Je velmi "Lunovská"(charakter) a vypadá podle mě skutečně jako ona do puntíku. Evanna je velmi krásná, ale neobvyklým způsobm. A tak občas slyším její milý hlas, když píšu knihy...
a tady již lépe přeložený kousek článku z potterharry.net: Jo, také odpověděla na otázku, když píše, jestli myslí na herce z filmů? "Jestli mám říct pravdu, tak ne. Jediný herec nebo herečka, která se mi vnutila do psaní, byla Evanna Lynch, ta je absolutně perfektní jako Luna. Když jsem psala knihu, pořád jsem slyšela ten její hlas."

J.K.Rowling rozhovor

29. září 2009 v 20:10 | MaRčIčInKa229
Koen Van Der Voort: Proč má jizva na Harryho čele tvar blesku?
J.K. Rowling: Upřímně, protože je to cool tvar. Nechtěla jsem, aby měl můj hrdina jizvu ve tvaru šišky.

Brian: Ponechali si členové Brumbálovy Armády mince?
J.K. Rowling: Přirozeně. Jsou pro ně jako odznaky nebo čestné medaile dokazující, že majitel byl v boji proti Voldemortovi od samého začátku! Ráda si představuji Nevilla, jak ji ukazuje svým budoucím žákům.

Více otázek a odpovědi na ně máte v článku

Rozhovor z J.K.Rowling

29. září 2009 v 20:09 | MaRčIčInKa229
Našla jsem pro vás jeden rozhovor s Rowling. Rozhovor je s Mellisou Anelli, která sepisuje knihu Harry, A History..., Je docela zajímavý, doporučuju přečíst (celý článek).

J.K.Rowlingová Rozhovor

29. září 2009 v 20:08 | MaRčIčInKa229
Tento rozhovor je staršího data - někdy z doby, kdy J.K.Rowling dopsala Vězně z Azkabanu. Přesto jsou v něm nejrůznější zajímavost - ohledně jmen, předmětů, nápadů, myšlenek, fiktivnosti postav atp.


Amazon.co.uk: Chtěla jste být spisovatelkou, když jste byla mladší?

J.K. Rowlingová (JKR): Ano, chtěla jsem být spisovatelkou od nepaměti. Angličtina byla ve škole vždycky můj oblíbený předmět, takže proč jsem pokračovala ke státnici z francouzštiny, se každý může jen domnívat.

James a Oliver Phelpsovi dabovali

29. září 2009 v 20:04 | MaRčIčInKa229
Přípravy na vpustění PC hry Harry Potter a Princ dvojí krve do obchodních regálů jsou už v plném proudě. Momentálně se dabují kreslené postavičky ve hře, dvě z nich jsou i dvojčata Fred a George Weasleyovi, kterým hlas propůjčili James a Oliver Phelpsovi. Mám tady pro vás rozhovor s nimi o šesté hře.
Pochází ze Slovenské stránky Priori-Incantatem.sk a já sem si pouze dala práci s jeho překladem do Češtiny.

Rozhovor naleznete v Celém článku..

Imelda Staunton o Dolores Umbridgeové

29. září 2009 v 20:02 | MaRčIčInKa229
Imelda Staunton, která ve Fénixově řádu hraje postavu profesorky Dolores Umbridgeové, mluvila v novém rozhovoru o svých zážitcích při hraní.
" Profesorka Umbridgeová je přízrak v růžovém taftu a je to odporný kus práce. Nejdřív jsem si myslela: Ooh, Harry Potter, to bude zábava. Ale film je v podstatě velmi tragický. Našla jsem se sama v sobě, v intenzivním čtyřměsíčním hraní Dolores... "
zdroj:potterweb

Rozhovor z Jimem

29. září 2009 v 20:00 | MaRčIčInKa229
LA Times přinesli nový článek s rozhovorem herce Jima Broadbenta, v kterém se zmínil o svojí filmové postavě profesora Slughorna v Princi Dvojí Krve.
Jim o "Slugym" řekl: "Je to dobrý a slušný muž, avšak jako člověk je velice slabý." Oscarový herec též pochválil spolupráci s hlavním triem; Danielem, Rupertem a Emmou (tak sehrané, brilantně a profesionálně) a vysoko ohodnotil podobnost Harry Potter filmech s novelami od J. K. Rowlingové:

"Viděl sem první film, když vyšel. Byl úžasně koncipovaný," prozradil Broadbent. "Přečtete si knihu a potom to uvidíte ve filmu. Nemůžete si síce povídat 'Tak přesne sem si to predstavoval, ale konečný pocit a vzhled je neuvěritelně přepracovaný. To vedlo též k obrovskému úspěchu.Diváci jsou s tím spokojení a očekávají stále víc."


harrypotter-world.blog.cz

Tiana Rozhovor

29. září 2009 v 19:58 | MaRčIčInKa229
The Sunday Mail získal nový rozhovor s Tianou Benjamin, která si v HP filmu zahrála Angelinu Johnsonovou. V interview hovoří o svojí roli a práci na hře...
Citace:
Tiana se smála: "Byla to velmi, velmi, velmi malá role. Angelina byla kapitánka famfrpálového týmu Nebelvíru."
"Vždycky se to objeví v rozhovorech, ale moje mamka mi řekla, abych o tom přestala mluvit, protože se to stává trapným."
"Vypadá to, jako kdybych se nějak vyvyšovala a skoro to vypadá, jako když podlézám."
"Ale jsem tak pyšná, že jsem mohla být alespoň malá část Harryho Pottera."
O tom, že nemohla dělat Fénixův Řád kvůli problémům s termínem, říká:
"Velmi mě to namíchlo, ale potom jsem si uvědomila, že jsem byla sobecká a že bych měla být vděčná za výběr."
"Trošku to bylo dojemné, když jsem sledovala film, ale myslím, žeEastEnders a Chelsea jsou pro mě to právé."
A nakonec ještě mluvila o práci na HP hře
Smála se: "Šla jsem do EA Games a celý den jsem křičela Flipendo a tak podobně. Bylo to děsný."
Zdroj + moje úprava

Rozhovor z Tenou

29. září 2009 v 19:56 | MaRčIčInKa229
Bezvýznamně jsem brouzdala po internetu a narazila jsem na rozhovor s Natalií Tenou (představitelka Tonks) a tak v rámci prázdninového procvičování angličtiny jsem si ten článek přeložila a když už jsem si s tím dala takovou práci (některé výrazy jsem fakt neměla ponětí jak přeložit tak zafungovala moje fantazie a odvození významu….) tak tady to máte ať si taky počtete :-D pa Tessa

Rozhovor z Timothym Spallem

29. září 2009 v 19:54 | MaRčIčInKa229
Herec Timothy Spall poskytl rozhovor, ve kterém mluvil o jeho kariéře a roli ve filmu Sweeney Todd; hovor skončil i u Harry Potter série.
Jakou roli hledáte?
Hledám roli, která by povzbudila mou chuť pro dobrou práci a povzbudila by herce uvnitř. Ale více než něco jiného absolutně miluji hraní zloduchů a odporných postav. Vyvolávají totiž silnější reakce než dobré postavy a způsobování jisté podlosit je pro herce vyzývavější. Miluji to, když jsem nesnášen a hledám lidi, kteří se u mě objeví a říkají mi, jaký zloduch jsem (smích).
Jako vaše postava Petera Pettigrewa v Harry Potter sérii?
Ano, takovou, jak je tato. To byla jedna role, kterou si budu navždy ochaňovat. Jenže moje vnoučata doufali, že neprozradím Potterovi (smích). Ale jsem na tu roli pyšný a moje vnoučata jsou pyšná, že jejich děda je součástí Potterovi rodiny.
Spall je jeden z potvrzených herců ve filmu Harry Potter a Princ Dvojí Krve, který se právě natáčí. Světovou premiéru bude film mít 21. listopadu 2008.
Zdroj: potterweb.cz


Rozhovor z Tomothym

29. září 2009 v 19:52 | MaRčIčInKa229
http://images.contactmusic.com/dn/timothy+spall_855_18224863_0_0_7003824_300.jpg

Herec Timothy Spall poskytl The Times of India rozhovor, ve kterém mluvil o jeho kariéře a roli ve filmu Sweeney Todd; hovor skončil i u Harry Potter série. Více v článku.
Jakou roli hledáte?
Hledám roli, která by povzbudila mou chuť pro dobrou práci a povzbudila by herce uvnitř. Ale více než něco jiného absolutně miluji hraní zloduchů a odporných postav. Vyvolávají totiž silnější reakce než dobré postavy a způsobování jisté podlosit je pro herce vyzývavější. Miluji to, když jsem nesnášen a hledám lidi, kteří se u mě objeví a říkají mi, jaký zloduch jsem (smích).
Jako vaše postava Petera Pettigrewa v Harry Potter sérii?
Ano, takovou, jak je tato. To byla jedna role, kterou si budu navždy ochaňovat. Jenže moje vnoučata doufali, že neprozradím Potterovi (smích). Ale jsem na tu roli pyšný a moje vnoučata jsou pyšná, že jejich děda je součástí Potterovi rodiny.
Spall je jeden z potvrzených herců ve filmu Harry Potter a Princ Dvojí Krve, který se právě natáčí. Světovou premiéru bude film mít 17. července 2009.

Zdroj: potterweb.cz

Rozhovor z Natalia Tena

29. září 2009 v 19:51 | MaRčIčInKa229
Jaká je tvá nejoblíbenější role, cos hrála?
Moje oblíbená role bylo hraní Fevvers (nejspíš, podle IMDb) v …… (nevim) bláznivé hře s názvem "Night's At The Circus" (= Noc v cirkuse). To bylo úžasné!
Máš nějaký sen, který bych chtěla, aby se splnil?
Mnoho. Strašně bych chtěla žít na pláži, blízko baru, který vlastním. Chtěla bych žít s cikány a hrát hudbu navždy (trošku kostrbaté, pardonJ), a chovat koně.
Co ráda děláš ve svém volném čase?
Čtu, jezdím na kole, plavu, vařím, piju, tančím, kouřím, mám sex, zpívám, hraju na kytaru, piju kafe, chodím na procháky, povídám a spoustu dalšího!
Jaký byl nejšťastnější nebo nejbláznivější den ve tvém životě?
Tuhle otázku prostě nemůžu zodpovědět! Je příliš mnoho chvil a úsměvů, které se mi staly! (opět pardon za kostrbatý překlad)
Kdo z tvých hereckých kolegů, s kterými jsi hrála, je podle tebe nejlepší herec?
Michelle Butterly, je to úžasná herečka se zrzavými vlasy z Liverpoolu, která je naprosto skvělá.
Jaký nejtrapnější moment si ti kdy stal ? (Nechtěj vědět můjJ )
Nepamatuju si, neztrapňuju se moc často a když se to stane, mám tendenci k tomu nezapomenout se opít.
Už jsi přečetla všechny Harry Potter knihy? Která z nich je tvá nejoblíbenější?
Přečetla jsem pětku, šestku a sedmičku a má oblíbená je ta poslední!
Líbí se ti, jak Nymfadora dopadla?
Ano, myslím, že je to dokonalé. Ona musí zemřít!
Kdo je tvá nejoblíbenější postava z celé HP série?
Moje oblíbená postava je paní Weasleyová! Je to také úžasná žena, velmi vtipná!
Jsi zrovna teď zamilovaná?J
Ano.
DĚKUJU MOC ZA TVŮJ ČAS! Romana S.
Děkuju za tvůj náramek!

Natalia Tena Rozhovor

29. září 2009 v 19:49 | MaRčIčInKa229
tonks
V novém rozhovoru pro Telegram Natalia Tena odpovídá na otázky ohledně Tonksové, kterou hraje, co by udělala, kdyby měla její schopnosti, nebo také, co si myslí, že se s Tonksovou v posledním díle stane...

Rozhovor z Katie

29. září 2009 v 19:44 | MaRčIčInKa229
Cho Changové, Katie Leung. Najdete tam i jeho scan.

Řekl ti Mike Newell, proč si tě vybral z tisíců děvčat, která se o roli Cho ucházela?

Během konkurzu jsem si neuvědomovala, že ten člověk, který pořád přichází do místnosti a odchází z ní, je Mike. Snažila jsem se hrát, snažila jsem se improvizovat... a on mě opravdu otravoval. Hrozně mě to rušilo. Až když bylo po všem, zeptal se mě: "Na kterou hereckou školu chodíš?" - "No, já vlastně na žádnou nechodím. Nikdy dřív jsem nehrála." Byl z toho úplně na větvi a asi si řekl, že ve mně něco je. Kromě toho jsem ze Skotska, takže jsem asi mezi tou spustou anglických holek vyčnívala díky přízvuku.

Pro tebe je Ohnivý pohár prvním filmem, ale tvoji kolegové se znají už spoustu let. Jak jsi mezi ně zapadla?

Nebyl to vůbec žádný problém. Mike Newell uspořádal herecký workshop, tajže už dlouho před natáčením jsme se všichni sešli a cvičili se v hraní, v improvizaci a tak podobně. A samozřejmě jsme se u toho rychle skamarádili. Vnímali jsme to jako absolutně přirozenou věc. Když víte, že spolu budete muset být od rána do večera několik měsíců, bylo by hloupé držet si lidi od těla. Stala se z nás velká rodina... já v ní jen byla jedna z nejmladších... i když je mi na rozdíl od ostatních osmnáct. (smích)

Jak tě herectví zaujalo? Plánuješ i něco dalšího kromě pokračování Harryho?

Určitě. Právě jsem dokončila střední školu a teď bych se chystala na vysokou... kdyby nebylo hraní. Na školu můžu jít vždycky, zatímco taková příležitost, jako je tahle role a všechno, co z ní vyplývá, přichází jednou za život.

Myslíš, že tě zkušenosti z natáčení nějak změnily?

Předtím jsem byla typická stydlivá školačka. Harry mi zvednul sebevědomí a teď jsem mnohem otevřenější a upovídanější.

Rozhovor z Evou Lynch

29. září 2009 v 19:42 | MaRčIčInKa229
Už je to rok, co jsme s tebou dělali rozhovor, změnilo se od té doby něco?
Od listopadu jsem už zase doma a od té doby postupně všechna spojení s HP ochabují. Dostalo se to až do takového bodu, kdy si myslím, že to vše byl jen sen, protože se vše vrátilo do starých kolejí. Není těžké zapomínat, vzpomenete si, když se vás ptají "Kdy přijde film do kin?".
Bylo to prostě tak úžasné a tak perfektní, jak jsem doufala, třebaže jsem byla rozhodnutá se dostat do světa HP již dříve před tím vším, byla jsem trochu omráčená. Kdykoli jsem se zastavila a přemýšlela a uvědomovala si, jak hladce se to vše seběhlo. Připomnělo mi to "the Sims" (až na to, že moji Simsovi vždy zemřou).

Je mezi tebou a Lenkou hodně podobností?
Myslím, že největší rozdíl mezi námi je, že já jsem mnohem cílevědomější a tedy vážnější. Lenka je taková volná a zdá se, že se životem nechá unášet, že o nic nemusí bojovat. Mám více cílů, takže také více starostí. To je asi důvod, proč mám Lenku tak ráda. Nemusí něčeho dosáhnout nebo dostat uznání, aby byla spokojená. A je tak úžasná a vyrovnaná osoba! Ví, že trápit se nemá význam, a tak jen proplová, to na ni obdivuju.

Další pokračování série, Harry Potter and the Deathly Hallows vyjde v červenci. Máš nějaké nápady, jak by to mohlo dopadnout a co čeká Lenku? Víš, na co ´Deathly Hallows´ odkazuje?
Mojí nejoblíbenější teorií je, že to odkazuje na závoj v Oddělení záhad. Všechny Večery svatých jsou časem, kdy ´závoj´ mezi dvěma světy je nejtenčí. Myslím si, že Harry bude muset závojem projít, aby se dostal k některým viteálům. Taky se domnívám, že Harry bude muset více pochopit smrt a možná se setká s Brumbálem, protože JKR zřejmě Danovi řekla, že jí Brumbál dělal "potíže". A Rowlingová také vždy klade důraz na to, že jsou horší věci, než je smrt a já si myslím, že v tomhle bude její finta. To, že je Harry ´mrtvý´ neznamená, že už s ním nejsme, smrt není konec. Hodně lidí se domnívá, že buď bude žít, nebo zemře, ale mně se líbí myšlenka, že by byl někde uprostřed.

Zklamalo tě v něčem natáčení Fénixova řádu?
Trochu mě mrzelo, že se natáčelo dost často odděleně, v různých částech studia, nebo některé části byly rozmontovány. Také jak jsem se seznámila s ostatními herci, zjistila jsem, jak moc se od svých postav liší, jsou velice milí, ale jiní. Pro fanouška jako mě bylo obtížné toto přijmout zprvu.

Těšíš se, jak diváci ten film přijmou a nebo jsi nervózní?
Chci, aby byl každý včetně Rowlingové s mým ztvárněním Lenky spokojený, protože je to její postava. Mám noční můru z toho, že jsem na after-party, kde stojí Jo, kroutí hlavou a je smutná. To je můj největší strašák. Ale zatím byla spokojená, tak jsem optimista.

Bylo těžké skombinovat studium s filmováním?
Ano, velmi, velmi komplikované. Dost jsem zameškala kvůli natáčení a i když jsme tam měli vyučování, já si užívala. Takže je teď pro mě dost obtížné donutit se k práci. Mám ale co dohánět

Rozhovor s Rupertem Grintem o konci natáčení a Emmě!!!

28. září 2009 v 19:21 | MaRčIčInKa229
Rupert Grint si ve svém nabitém programu našel chvilku a prohodil pár vět s BBC - Newsbeat. Zmiňuje se i o tom, že začíná být nešťastný z toho, že se natáčení blíží ke konci a taky o polibku s Emmou.

V nedávném rozhovoru pro BBC jsme se dozvěděli, že Rupert začíná být nešťastný, že se natáčení Harryho Pottera blíží ke konci.

Více je ve článku.

Animace další 3

28. září 2009 v 17:36 | MaRčIčInKa229
Awojík lidišky mám tu pro vás další ři Animačky které vás myslím zaujmou pápá.

Rozhovor z Evannou Lyn

28. září 2009 v 11:54 | MaRčIčInKa229
Evanna Lynch hraje Lenku Láskorádovou, podivínskou ale roztomilou bradavickou studentku a členku Brumbálovy armády. Je obrovskou fanynkou Harryho Pottera a produkci svými dopisy bombardovala tak dlouho, dokud roli Lenky nedostala…:

Jaké to bylo stát se součástí teamu, kde se všichni znali a tys přišla jako nováček?
Byli velice přívětiví. Jako fanoušek jsem očekávala, že budu trochu stranou, ale oni mě rychle vzali mezi sebe.

Myslíš si, že jsi jako tvoje postava?
Myslím, že jsem jako Lenka, ale ne tolik, jak si mnozí myslím. Lenka rozhodně není tak odhodlaná jako já. Neštvala by se za tou rolí tolik, jako jsem se honila já. Ale obě věříme ve věci, které nemusejí být vždy podloženy nějakými fakty.

Co bys chtěla, aby se tvé postavě v poslední knize přihodilo?
Moc toho říct nemůžu, protož JK Rowlingová mi něco málo o tom, co se Lence stane, řekla. Ale chtěla bych, aby ji mělo rádo více lidí. Harry, Ron a Hermiona ji opravdu rádi mají, ale nerozumějí jí.

Kdy jsi se poprvé setkala s JK Rowlingovou?
30. března 2006. Seděla jsem zrovna v maskérně a ona prošla kolem. Nemohla jsem tomu uvěřit. Nevarovali mě, že tam ten den bude. Asi minutu jsem na ní zírala - a ona zírala na mě. Pak jsem vyskočila a objala ji a měla spoustu otázek.

Jsi pořád stejný fanoušek jako vždycky?
Větší. Roste to se mnou a rozhodně si půjdu vystát frontu před knihkupectví, abych si taky mohla koupit Harry Potter and the Deathly Hallows.Ale musím se trochu krotit. Doma bych používala nadávky, co jsou užity v knihách, všechny úkoly bych srovnávala k Harry Potterovi. Ale když to dělám teď, lidé si myslí, že tím akorát upoutávám pozornost na skutečnost, že v tom filmu hraju.

Co tví přátelé na to, že je z tebe filmová hvězda?
Byli velmi nadšeni, když se to stalo. Nikdo z nich to nebral negativně. Každý je prostě zvědavý vědět, co se v příběhu stane.

Co jim říkáš?
Prostě si to nechávám pro sebe. Umím udržet tajemství. Jsem poctěna, že se JK Rowlingová o to tajemství se mnou podělila, tak proč bych měla chodit a říkat to lidem na potkání?

Požádala si Dana Radcliffea o autogram, když ses s ním viděla poprvé?
Ne - ubránila jsem se. Ale kamarádky o něj žádaly. O to a také o nabídky k sňatku.





Rozhvor z Matthew Lewisem

28. září 2009 v 11:51 | MaRčIčInKa229
Matthew Lewis hraje Nevilla Longbottoma, loajálního ale mírně roztržitého Harryho kamaráda a člena Brumbálovy armády, tajného školního klubu zabývajícího se praktickým cvičením v obraně proti černé magii…:

Jsi jako tvá postava?

Jsem dost levej, ale rád bych si myslel, že jsem větší frajer, než je on. Řekl bych, že jsem odvážnější než on, ale v tomto filmu se Neville stane opravdu nebezpečným a chce spravedlivý boj.

Přeješ si, abys mohl hrát většího frajera?
Ani ne. Mám Nevilla hodně rád, dokáže rozesmát lidi kolem sebe, což je věc, kterou hodně obdivuju. Rád sleduju komedie a podobné programy. Život je kolikrát pěkný nepořádek a lidé by se měli více smát.

Bojíš se, že navždy zůstaneš Nevillem?
Moc ne, protože Nevillovi nejsem moc podobný. Aspoň si to myslím. Musím nosit vytahané oblečení, učesanou pěšinku a za ušima cosi nalepeného, abych je měl odstáté.

Doufám, že až Harry Potter skončí, budou tu příležitosti, kde se budu moct uplatnit a které se nebudou tolik podobat postavě Nevilla. Možná divadlo nebo akční filmy. Zamiloval jsem si akční scény v tomto filmu. Ale od komedií nechci úplně utéct, protože mě strašně baví.

Tedy nehodláš dělat něco podobného jako Dan s Equus?
Ne. Ale byl to od Dana velmi statečný krok a zatraceně se mu vyplatil. Ale já tak odvážný nejsem.

Byl bys naštvaný, kdyby Neville zemřel?
Chtěl bych, aby to přežil. Ale pokud by zemřel čestně a jako hrdina, byl bych šťastný.


Diplomek pro mně od WeUnKa

28. září 2009 v 11:38 | MaRčIčInKa229
Diplomek pro mně za spřátelení od WeUnKa moje Bff diplomek z Emmou Watson mě moc potěšil stokrát ti děkuji verí moc jsi mně potěšila zatím pápá.

Rozhovor z Bonnie Wright New

28. září 2009 v 9:36 | MaRčIčInKa229

Diplomek pro mně od Maryka13

28. září 2009 v 0:06 | MaRčIčInKa229
Děkuji moc Maryko13 za tento nádherný diplmek pro mně moc se ti povedl a já si myslím že si zaslouží potlesk je naprosto úžasný moc se mi líbí a jeto můj první diplomek co jsem dostala takže to pro mně opravdu moc znamená jsi úžasná mockrát díky pápá.

Diplomek za SB pro Marika13

27. září 2009 v 21:46 | MaRčIčInKa229
Ahoj mariko posílám ti diplomek Alana Rickmana kterého máš opravdu ráda děkuji že máš zájem o Spřátelení moc mě to potěšila a právě za to ti posílám tento diplomek pápá hezký zbytek večera pá.

Moje Vyrobené Animace

27. září 2009 v 19:03 | MaRčIčInKa229
Awojík lidišky vyrobila jsem vám animačky keskouknutí každý měsíc vám sem dám 3 nebo víc Animaček aby jste se měly na co podívat tady jsem vám vyrobila Animačku Clémence a pak dvě animačky jen tak na blog tak se číhněte a zatím pápá.

Report z Bonnie

27. září 2009 v 14:36 | MaRčIčInKa229
Stránka SnitchSeeker.com přinesla všem fanouškům svou v pořadí již druhou reportáž o natáčení Prince. Jejich návštěva v Leavesden Studios, kde se soustřeďuje většina natáčení všech filmů, se uskutečnila v lednu 2008 a první reportáž byla zveřejněna v prosinci minulého roku. Dnešní zpráva obsahuje exkluzivní rozhovor s Bonnie Wright, která ztvárňuje Ginny Weasleyovou.
--
viac v článku
zdroj: nikoolla.blog.cz


Bonnie Wright o Evanně

27. září 2009 v 14:35 | MaRčIčInKa229
Tohle mi v PC taky leží už pár dní....

Bonnie Wright, která hraje Ginny Weasley a která je velmi dobrou kamarádkou Evanny Lynch, nafotila nový photoshoot a zároveň se zmínila o Ev během rozhovoru pro Evening Standard. Mluvila o tom, jak je těžké skloubit natáčení se školou, hlavně pro Evannu, která je z Irska a o tom, jak je Warner Brothers varovali před nebezpečím slávy.

Více je ve článku.

Rozhovor z Bonnie číslo 2

27. září 2009 v 14:34 | MaRčIčInKa229
Bonnie Wright hraje Ginny Weasleyovou, malou sestru Harryho nejlepšího kamaráda Rona, a také jeho budoucí milostný zájem…:

Dostala jsi nějaké informace o tom, co se stane tvé postavě?
Vůbec žádné. Myslím, že tak to je nejlepší.

Jak by jsi chtěla, aby tvoje postava dopadla?
Ráda bych jí viděla, že se připojí k Harrymu v bitvě proti Voldemortovi. Myslím, že do té bitvy by neměl jít sám.

Těšíš se na svůj filmový polibek s Harrym v dalším díle?
Když jsem o tom polibku četla, byla jsem tím překvapená, nečekala jsem to. Ale předpokládám, že poznám, jaký to je pocit, až uvidím na plátně Katie a Dana v tomto filmu.

Byla jsi ten den na place, když se to natáčelo?
Byla, ale natáčelo se na uzavřené scéně, takže se pozorovat nedalo.

Dívaš se ráda na ty filmy?
Jo, ale myslím, že ne vždy pohled na sebe na plátně snesete. Když jsem začínala, bylo mi devět, takže koukání na první filmy, připadá mi to, jako bych to nebyla já. Ale je zajímavé pozorovat, jak se každý změnil a jak se vztah mezi námi vyvíjí.

Proč jsi o tu roli usilovala?
Můj bratr ty knihy četl a řekl mi, že mu připomínám postavu Ginny Weasleyové, ale já o tom vůbec nic nevěděla. Pak jsem slyšela, že pořádají na tu roli konkurzy a on mi řekl, že bych to měla jít zkusit. Nikdy jsem si neuvědomila, jak velkými se ty filmy stanou. Myslím, že nikdo z nás si to neuměl představit.
Bonnie Wright

Rozhovor z Bonnie

27. září 2009 v 14:33 | MaRčIčInKa229
Q: Četla jsi všechny knihy o Harry Potterovi?
Bonnie: Ano. Čtvrtý díl jsem dokončila v deseti. Myslím že se s každým dalším dílem zlepšují. Čtvrtá kniha má vážně dobrý příběh.

Q: Co máš ráda na knížkách o HP?
Bonnie: Hlavně kouzla! Taky jsou odlišné od ostatních knížek odehrávajících se v normálním životě a jak už jsem řekla, mají dobrý příběh. Navíc, mám ráda všechny postavy.

Q: Kdo je tvoje oblíbená postava?
Bonnie: Hagrid, protože je obr. Vypadá strašidelně zvenku, ale uvnitř je milý.

Q: Viděli jste se s Danielem, Emmou nebo Rupertem i mimo natáčení?
Bonnie: Ano. Prostě jsme si povídali a občas chodili ven.

Q: Co ráda děláš za sporty?
Bonnie: Mám ráda fotbal jako sport. Taky jsem asi rok surfovala (v Austrálii).

Q: To zní že docela cestuješ. V jakých zemích jsi už byla?
Bonnie: V Americe, Austrálii, Indii, Španělsku, Itálii a ve Francii.

Q: Kdyby ses mohla vrátit na jedno z těch míst, co by sis vybrala?
Bonnie: Mám hodně ráda Francii a taky Itálii.

Q: Co je tvůj oblíbený předmět ve škole?
Bonnie: Mám ráda výtvarku a vědy. Ráda dělám keramiku. Je to odlišné od kreslení na papír, protože musíš něco vytvarovat do určitých věcí. Je to docela obrazné, můžeš to cítit a držet a právě to je odlišné od kreslení.
Rozhovor (BBC.co.uk)
Kdy jsi poprvé četla knížky o Harry Potterovi a co sis o nich myslela?

Bonnie: Přečetla jsem je před natáčením prvního dílu a byla jsem do toho velkej fanda. Myslím, že to jsou úžasné knížky, můj bratr vždycky říkal, že jsem hodně podobná Ginny!

Co byla pro tebe nejlepší chvíle z natáčení?

Bonnie: Jenom chodit na natáčení každý den bylo super. Každá scéna byla úžasná, všechny se mi hrozně líbily.

Jaké bylo pracovat s Julie Walters, s tvojí filmovou matkou?

Bonnie: Ona byla úžasná a opravdu vtipná. Oba byli úplně ideální rodiče [Mark Williams hraje Arthura Weasleyho].

Jak sis zvykla na to, že jsi slavná?

Bonnie: Zatím mě jen pár lidí poznalo v davu. Pořád můžu jít po ulici a nikdo mě nepozoruje. Kdybych byla Daniel Radcliffe, měla bych to mnohem těžší.

Jaké rady ti dávali přátelé?

Bonnie: Mí přátelé a rodina na mě byli velmi pyšní a pořád mluvili o filmu. Jsem opravdu ráda, když mi lidé pomáhají.

Kdyby jsi mohla seslat jedno kouzlo, jaké by to bylo?

Bonnie: Kdybych chtěla seslat nějaké špatné, tak určitě na někoho, koho nemám ráda. Mám ráda scénu v prvním dílu, kdy Hagrid Dudleymu přičaruje prasečí ocásek. To je opravdu legrační.

Jaký film jsi naposledy shlédla?

Bonnie: Viděla jsem "Blafuj jako Beckham" na DVD. Herci byli
dobří a celkový nápad byl úžasný. Byl to film o reálném životě, kde lidé dělají něco, co jejich rodiče nepokládají za správné. Spoustu kluků si totiž myslí, že holky nemůžou sportovat, ale ony to skutečně dokážou.

Jakou roli by sis teď chtěla zahrát?

Bonnie: Ráda bych hrála v něčem moderním a bez magie. V posledním filmu, ve kterém jsem hrála [televizní film "Stranden"], se odehrával v minulosti, takže bych radši hrála v něčem ze současnosti.

Ralph Fiennes Nebude hrát v Relikviích smrti!

27. září 2009 v 12:29 | MaRčIčInKa229
Ralph Fiennes - obrázek

Během propagace filmu In Bruges herec Ralph Fiennes v rozhovoru řekl, že v nadcházejícím filmu o Harry Potterovi, Harry Potter a Princ dvojí krve, hrát nebude... Těšit se můžeme tedy aspoň na jeho synovce, který ztvární mladého Toma Raddlea.
Zatím se Ralph Fiennes "neupsal" ani pro závěrečný díl s názvem Harry Potter a Relikvie smrti.

Rozhovor z Ralphem Fiennisem

27. září 2009 v 12:27 | MaRčIčInKa229
Herec Ralph Fiennes dal nový rozhovor, ve kterém mluví o roli Lorda Voldemorta v HP filmech.
Říká, že se neobjeví v přicházejícím filmu "Harry Potter a Princ Dvojí Krve," a zatím prý ani nepodepsal smlouvu na "Harryho Pottera a Relikvie Smrti." Hovoří také o faktu, že "zvlášť měl rád" natáčení "Ohnivého poháru" pod režií Mika Newella...Trocha z rozhovoru z Ain't it Cool je v článku.
Capone (z Aint It Cool) Jste rovněž v PRINCI DVOJÍ KRVE?
RF: Ten film se právě točí, ne, nejsem v něm.
Capone: Takže je to váš synovec, který hraje
RF: Můj synovec hraje, myslím, právě pár scén jako mladší Voldemort [Tom Raddle]. Rozumím, že převážnou část příběhu Voldemorta ale hraje někdo jiný, trošku starší herec [Frank Dillane].
Capone: A podepsal jste už smlouvu na poslední film?
RF: Zatím ještě ne, ne.
Capone: Byla to zábava vidět se omítnutého jako hada v těch dvou filmech, ve kterých jste??
RF: Yeah, zvlášť rád jsem dělal první z nich. V druhém, myslím, byl Voldemort umístěn více jako vědomí v hlavě Harryho Pottera, kdežto v prvním filmu, kde jsem dělal s Mikem Newellem, byla fantastická scéna jeho znovuzrození na hřbitově, které jsem si užíval. Užíval jsem si natáčení filmu, ale nikdy jsem nebyl dychtivý čtenář knih. Nebylo to nic, k čemu bych přispíval. Když jsem šel na premiéru prvního z filmů (ve kterých hraje), měl jsem opravdu pocit mimořádného povahy toho všeho.

Rozhovor z Emmou a Danielem o Vězni z Azkabanu

27. září 2009 v 12:24 | MaRčIčInKa229
Dokážete posoudit, jak jste se během těch tří filmů změnily?
Emma: Jenom jsme zestárli.
Daniel: Myslím, že jsme se změnili i jako herci. Ale neměnil jsem se vědomě. Nemůžete se nezlepšit. Neviděl jsem první díl asi 3 roky, takže to nemohu úplně posoudit, ale pokrok je určitě znát.
Byli jste si sebou tentokrát více jistí?
Emma: Myslím, že jsme se sebou více spokojeni než v předchozích dílech.
Daniel: Je to proto, že jsme měli možnost nasbírat zkušenosti s různými režiséry.
Emma: Vtip je v tom, že většina štábu, která dělala první díl, byla i u filmu třetího. Což je super.
Daniel: Jo, a teď i u čtvrtého. Jsme taková jedna velká rodina.
Jste teď již starší. Začali jste už chodit na rande? (přísahala bych, že se oba herci začervenali)
Daniel: Ehm, ne. Promiňte, nechci Vás zklamat. Zřejmě. Myslím, že jsme určitě oba zaznamenali příslušníky opačných pohlaví. Jelikož je nám teď 14 tak prostě děláme spoustu věcí, které dělají lidé v našem věku...
Dostává se vám teď více pozornosti?
Daniel: Možná ano, nesťežuju si.
Jak moc nepříjemné je vyrůstat mezi zástupy fanoušků?
Daniel: Je to možná trochu zvláštní. Dělám to, co dělá normální teenager v mých letech, jenom jsem častěji na plakátech (smích). Nic zvláštního, co by lidé očekávali. Nemyslím, že bych se nějak lišil.
Emma: Souhlasím. Souhlasím.
Naučili jste se něco nového od Alfonsa Cuaróna?
Daniel: V podstatě vše, co jsme se naučili od Chrise (Columbus, režisér prvních svou filmů o HP), jsme nyní uplatnili u nového režiséra. Myslím, že ten důvod, proč Alfonso byl schopen s námi natočit komplikovanější záběry je ten, že u Chrise jsme prostě neměli předchozí zkušenosti. Teď je film náročnější. Je to pro nás větší výzva, což je dobré, protože kdyby nebyla, tak nemá smysl v tom pokračovat. Ale myslím, že jsme se naučili hodně od obou režisérů. A teď se 4. filmem budeme umět ještě více.
Naučili jste naopak Alfonsa něco o svých postavách?
Emma: Ano. Jedna z prvních věcí, které po nás Alfonso chtěl, byla napsat o našich postavách esej. Nejenom aby pomohl nám, ale aby mohl postavy vidět našima očima. Dal nám hodně volnosti, což bylo dobré.
Daniel: Myslím, že je důležité zmínit, že v momentě, kdy jsme měli psát esej, jsme se zachovali přesně jako naše postavy. Já jsem ji napsal a bylo to fajn, bylo to v pohodě, ale nebylo to super. Což je asi přesně to, co by udělal Harry. Rupert ji nenapsal vůbec, prostě zapomněl. A Emma? Kolik stránek jsi napsala?
Emma: Vždycky, když to vyprávíš, několik stránek si přidáš. (smích)
Daniel: Mělo to asi 11 stran.
Emma: Hej, mám velké písmo.
Daniel: Byla to vážně úžasná esej. Alfonso nám ji četl. (Emma září)
Zavázali jste se natočit další díly?
Daniel: Už jsme začali natáčet čtvrtý díl, takže ten určitě doděláme. Každý film zabere tak rok času. Ještě nevím, jestli půjdu dál.
Emma: Ano. Zatím to zůstává u jednoho filmu.
Cítíte to tak, že jste se museli vzdát obyčejného školního života?
Daniel: Jsem ve škole lepší, když musím i zároveň natáčet. O dost lepší. Jinak, já pořád vídám své kamarády, i ve dnech, kdy zrovna natáčím. Takže, co se mě týče, o nic jsem nepřišel.
Emma: Ne. Taky jsem se nemusela ničeho vzdávat.
Emmo, ty jsi dala Dracovi ve filmu pořádnou ránu a mělo to i očekávanou reakci. Jak jsi se na tuto scénu těšila?
Emma: Udělala jsem to velmi ráda. Užívala jsem si každou vteřinu. Dívčí síla. Bylo to skvělé! Mohla bych to dělat celý týden, ale bohužel jsem se musela omezit jen na několik pokusů. Říkala jsem pořád: ´Ještě jednou, ještě jednou!´ (smích) Byl to skvělý zážitek, prostě super.
Daniel: Je to skvělý moment. Na premiéře všichni tleskali, když mu dala ránu.
Máte další ambice? Teď když jste dobili filmový svět, nechcete třeba někdy do politiky?
Daniel: Bůh pomoz tomu národu, kde bych byl politikem. Opravdu moc rád hraji, mám rád herectví. Myslím, že je to něco, co bych mohl dělat i v budoucnu. Je tu samozřejmě spousta jiných věcí, kterým bych se chtěl věnovat, jako třeba muzika a psaní, ale rád bych pokračoval v hraní.
Emma: Cítím se neuvěřitelně šťastná, že mi byla dána možnost pracovat s tolika talentovanými lidmi. Nebýt HP mohla jsem si o tom nechat jenom zdát. Ale jak řekl Dan, mám ráda hraní, možnost být trochu kreativní. Muselo by se stát opravdu něco velkého, abych dobrovolně přestala.
Je tu někdo, s kým by jste se ještě rádi potkali?
Daniel: Já už jsem některé z nich potkal. Byla to skupina s názvem Cedars, s nimiž jsem se setkal. Natáčeli klip ve studiu vedle nás. To bylo úžasné. Potkal jsem i některé z mých oblíbených herců. Garyho Oldmana, s kterým jsem mohl pracovat, vždycky jsem ho měl rád. Od té doby, co jsem začal natáčet, jsem koukal na spoustu jeho filmů. Tima Robbinse a Bena Stillera, potkal jsem opravdu několik úžasných lidí.
Emma: Někdo s kým jsem se strašně chtěla potkat, byla Emma Thompson a velmi mě potěšilo, když jsem se dozvěděla, že bude hrát prof. Trelawneyovou. Myslím, že je opravdu úžasná herečka. Je pořád veselá, prostě skvělá.
Bylo v knihách něco, co se ve filmech neobjevilo, a vy byste si bývali přáli, aby jste to mohli zahrát?
Daniel: Byla tu jedna scéna ve třetím díle. Nemůžu si přesně vzpomenout, co Harry řekl, ale bylo tam něco jako,že vychází z Lupinovi pracovny a sedne si na schody. Je zoufalí z toho, že nedokáže zápasit s mozkomory, a říká si, že se musí vzchopit,aby je mohl přemoci. To je vše, co si pamatuju. Jinak myslím, že jsem hrál spoustu báječných scén z knih.
Emma: Myslím, že odvedli naprosto vynikající práci. Hodně se škrtalo, ale dali do filmu vše, co bylo podstatné pro zápletku. Jedna z věcí, které na něm opravdu oceňuji je svižnost a rychlý spád.
Co bylo nafilmováno, ale později vystřiženo?
Emma: Bylo tu několik hádek mezi Hermionou a Ronem, které se na plátně neobjevily. Pak také jedno nemotorné obejmutí s Ronem...
Proč bylo nemotorné?
Emma: Tedy, z vnějšku to vypadá tak, že Hermiona s Ronem tráví celý film neustálým hádáním. Ron je přesvědčen, že Hermionina kočka Křivonožka sežrala jeho krysu. Ale já myslím, že to je jenom zástěrka, protože spolu naopak mají několik jemných chvil, je to čistě lásko-nenávidějící vztah. Vždycky nejvíc trápíte toho, koho máte nejraději.
Fanoušci byli potěšeni, že Hermiona nabírá v tomto filmu na síle.
Emma: Ano. To je opravdu její film, co se vlivu týče. Ale doufám, že jsem to tak zahrála oprávněně vzhledem k postavě v knižní předloze, protože to je má nejoblíbenější kniha. Myslím, že je taková, jakou si ji fanoušci představují. Je tu vidět jiná stránka Hermiony než v předchozích filmech. Je mnohem více osobní a tento film mě hodně testoval. Já jsem si ho užívala nejvíc ze všech filmů, především kvůli tomu.
Tohle je i pro Harryho mnohem emotivnější film. Bylo těžké pro tebe to zahrát?
Daniel: Harry jako teenager má stejné pocity jako ostatní lidi v jeho věku, ale kvůli své minulosti si myslím, že vnímá ty pocity vzteku a osamnělosti mnohem intenzivněji. Myslím, že tím to bylo pro mne trochu těžké. Ale protože většinou cítím to samé, co on, prostě jsem využil svoje pocity, jenom jsem je zněkolikanásobil. Poslouchal jsem muziku a dělal spoustu jiných věcí, abych se dostal do rozpoložení, v kterém byla moje postava.
Emma: (usmívá se) Dan se opravdu strašně moc soustředil na svoje scény. Na jednu z nich dokonce tak, že málem ztratil vědomí.
Která to byla?
Daniel:Byla to jedna ze scén s mozkomory, kde jsem já a Sirius (Gary Oldman) u jezera a zrovna je mi vysávána duše. Soustředil jsem se tak moc, že jsem zapomněl dýchat. Víckrát jsem to nedělal.
Můžete říct něco o těch skvělých hercích, s kterými jste měli možnost pracovat?
Emma: No, byla tu Emma Thompson, Gary Oldman, David Thewlis...
Daniel: Timothy Spall, Michael Gambon...
Emma: Skvělé obsazení, vážně.
Daniel: Bylo to úžasné. Viděl jsem asi 90% filmů Garyho Oldmana a měl jsem před ním obrovský respekt. Myslím, že to je jeden z největších herců své generace a bylo pro mne obrovskou inspirací s ním pracovat. On je vážně milý člověk. Dával mi lekce na basovku, opravdu je skvělý hráč. Bylo pro nás neuvěřitelné pracovat v jedné místnosti s Garym Oldmanem, Davidem Thewlisem, Timothy Spallem a Alanem Rickmanem.
Emma: Dan mě na začátku málem zabil. Jednou přišel a řekl "Gary Oldman bude hrát Siriuse Blacka." A já na to:"Kdo?" Teď už vím, že to byla asi ta nejstrašnější věc, na kterou jsem se mohla Dana zeptat. Ikdyž jsem Garyho předtím neznala, už jenom pracovat s ním, byl zážitek.
Naučili jste se něco španělsky od Alfonsa?
Daniel: Nic, co bych mohl znovu zopakovat. Ne, opravdu. My oba jsem se začali učit španělštinu ve škole. Ale ,prosím, nezkoušejte nás, asi bychom propadli. Nebo alespoň já určitě. Alfonso je velký patriot, hodně o Mexiku vypráví.
Emma: Ne, vážně, nezkoušejte nás.
Byl nějaký herec, od kterého jste se rádi něco naučili?
Emma: Práce s Emmou Thompson, čas s ní strávený jsem byl vážně přínosem. Užila jsem si hodně legrace s ní, protože ona je hodně kreativní a velmi mi pomáhala. Vždycky mi říkala: "Co kdybychom to zkusily takhle? Mohly bychom říct tady tohle? Bylo by to v pohodě?" Bylo to od ní velmi lichotivé. Občas se docela hodně nasmála.
Jak by jste se cítili, kdyby jste nemohli hrát vaši roli, nebo kdyby v budoucnu hrál ve filmech někdo jiný?
Daniel: Myslím, že by pro mě bylo velmi těžké dívat se, jak někdo hraje moji roli. Nevím, začínáme být starší něž naše postavy, protože tu byla velká prodleva mezi 3. a 4. filmem. Je mi teď 14 a za několik měsíců dokonce 15, takže začínám být starší než Harry. Můžeme zatím natočit jen ještě jeden film. Teprve se uvidí, jestli budou chtít, abych hrál dál. Doufám, že ano.
Co jste dělali ve volné chvíli, když jste měli několik minut na odpočinek mezi záběry?
Emma: Dan pořád poslouchal rock. Musím říct, že když nás každé ráno líčili, pěkně to s ním na židli šilo.
Daniel: Hormóny jsou zajímavá věc. Musím říct, že Emma má pravdu. Muzika mi pomáhá zbavovat se přebytečné energie.
Podporují vás vaše rodiny a starají se o vaše finance?
Emma: Myslím, že já i Dan máme skvělé rodiče. Vždycky se snažím mezi natáčením dělat to, co jsem dělala ještě před HP. Chodím do školy. Vídám se s přáteli. Sportuju. Chodím na normální party. Všechny mé peníze jsou uloženy v bance a já k nim němá přístup do té doby, než mi bude 25 let. Ani s nimi do té doby nehodlala nic dělat. Musím říct, že mám rodinu a přátele, kteří mě drží při zemi a pomáhají mi vidět věci v reálu.
Má některý z vás plány dělat v blízké budoucnosti něco jiného než potterovskou sérii?
Daniel: Já bych rád dělal i jiné filmy. Nebo bych rád založil kapelu. Bylo by super, kdyby se mi povedlo skloubit oboje, ale nevím, jestli má natolik dobré organizační schopnosti, abych kolem sebe shromáždil skupinu lidí. Bylo by to skvělé, natočili bychom desku. Nevím, filmy jsou definitivně to, co bych určitě rád dělal.
Emma: Já má hodně plánů, které chci splnit.
Daniel: (usmívající se na Emmu) Emma je mimo jiné vynikající zpěvačka (otáčí se na Emmu) Vím, že jsi to sama nechtěla říct nahlas.
Emma: OK. (smích) Chtěla bych dělat nějakou práci na jevišti. Ráda zpívám a tancuju. Prostě mám ráda ten adrenalin, když něco předvádíte a vnímáte zpětnou vazbu publika.
Muselo pro vás být velmi těžké, když zemřel Richard Harris (Brumbál)?
Daniel: Bylo to hrozné. Byl jsem poctěn natočit poslední scénu ve filmu, kterou Richard Harris natočil. Nemyslím si, že Richard by chtěl, abychom se kvůli němu dlouho trápili. Myslím, že by chtěl, abychom byli šťastní a pamatovali si ho z chvil, kdy nás dokázal rozesmát.
Jak myslíte, že se pak Michael Gambon zhostil jeho role?
Emma: Je velmi těžké pokračovat po někom, jako byl Richard Harris. Hodně lidí si myslelo, že on byl naprosto skvělý Brumbál. Ale Gambon odvedl skvělou práci, místo aby se snažil vypadat jako Richard Harris a kopírovat ho, vytvořil nového Brumbála. Je to pořád Brumbál, ale už se chová trochu jinak.
Daniel: Myslím, že to je mnohem nezbednější Brumbál.
Jaký byl pro vás nejvýstřednější zážitek od fanouška?
Daniel: Šel jsem do MTV. Bylo to poprvé, co jsem tam šel. Vydíte tam spoustu obrovských oken všude kolem. Carson Daly mě vzal k jednomu z těch oken a ukázal na ulici. Stála tam dívka zabalená jen do ručníku a pořád zpívala "Nic se nedostane mezi mě a Harryho Pottera." Byl to ručník Harryho Pottera, po kterém jsem se cítil mnohem lépe.

Rozhovor z Helen Bonham Carter

27. září 2009 v 11:55 | MaRčIčInKa229
Herečka Helen McCrory, která v Harry Potterovi a Princi dvojí krve bude hrát Narcissu Malfoyovou, nedávno poskytla BBC4 rozhovor, kde zmínila i svou účast na natáčení Harryho Pottera. Co všechno prozradila zachytila stránka Harry Ptter's Page...

"V rozhovoru řekla, že natáčení si náramně užila. Řekla, že ve filmu nemusela létat, ale kouzlení s hůlkami se jí nevyhlo. Řekla, že hůlky jsou velmi zajímavé, protože jí je přinesou v krabici, ona je pak používá a poté je musí uložit zpět do krabice, která je nato uložena v sejfu. Pochválila kostýmy, které ji trochu připadaly jako z 50. let. Také řekla, že si užívala natáčení s dalšími kolegy - Helenou Bonham Carter (Bellatrix Lestrange) a Alanem Rickmanem (prof. Severus Snape), o kterém míní, že se velmi "drží vzadu"."

potterharry.net

Rozhovor z Robertem

27. září 2009 v 11:50 | MaRčIčInKa229
Herec Robert Pattison poskytl rozhovor a řekl, že Tokio Hotel jsou skvělou volbou pro soundtrack k filmu "New Moon". V rozhovoru pro americký časopis, se ukázalo, že herec je fanouškem kapely Tokio Hotel.

Co si myslíš o soundtracku Twilight?
Robert: Soundtrack k filmu byl velmi dobrý, kapela Paramore je talentovaná...

Koho by jsi chtěl na příštím soundtracku?
Robert: Mám rád kapelu Tokio Hotel a jejich zvuk s texty, dobře se hodí k filmu!

Máš na mysly nějakou konekrétné píseň?
Robert: Ne,ale jedna z písní mi připomíná píseň k filmu Rescue me.

Chtěl by jsi být opět na soundtracku?
Robert: Rád bych! Ale jedná se zde o kapelu s talentem a navzdory tomu obrovskému (smích). Typ hudby má hodně blízko k filmu a bylo be velmi příjemné s nimi pracovat, protože hudby vždycky o filmu mnoho řekne!

Řekl jsi, že máš strach.Opravdu? z čeho?
Robert: Ano, sice to nenese až tak přený význam...Každý má jiný styl. Myslím si, že jsou velmi rozdílní ... A tvoří kapelu s úžasným a unikátním stylem ... Nemluvě o zpěvákovi ... Billovi, že jo? Vypadá velmi zvláštně, ale má talent a jeho hlas je úžasný!

Říká se, že zpěvák vypadá jako žena, souhlasíš?
Robert:
No .. Ne, on má hubenou tvář, ale Brad Pitt ji měl taky, když byl mladý (?). Nemyslím si, že vypadá jako žena!

Takže úkolem pro soundtrack k "New Moon" je mít na něm Tokio Hotel?
Robert:
Ano! Miluju jejich hudbu a myslím, že jsou velmi talentovaní a jsou dobrou volbou pro soundtrack k tomuto filmu...Dokonce nejlepší!

Zda-li je tento rozhovor pravdivý, není 100% jisté :)

Robert Pattison Rozhovor

27. září 2009 v 11:48 | MaRčIčInKa229
Můžeš nám vyprávět, jak jsi získal svou roli?
To je docela nudný příběh. Byl jsem na pohovoru a pak jsem natáčel jiný film. Natočil jsem ho a vrátil jsem se. Přesně v ten den mi zavolali.
Vešel jsem dovnitř a potkal Mika Newella. Vlastně jsem potkal Mika Newella dvakrát a podruhé mi řekl: "Máš tu roli". Takže docela sladce krátké!
Jak ses cítil, když sis uvědomil, že budeš hrát??
Nevím. Jako že jsem zrovna začal pořádně hrát. Natočil jsem předtím dva filmy a hrál v několika hrách, ale to byla jedna věc za druhou, pořádně jsem nevěděl co dělám. Vlastně to ještě pořád nevím. Takže to bylo něco jako: "Oh, ok!"
Četl jsi před tím některou z HP knih?
Ne. Přečetl jsem si čtvrtý díl před pohovorem. Teď už jsem přečetl i třetí a pátý díl a jsem v polovině šestky.
Jaké byly tvé první dojmy z Cedrica?
Myslím, že je to úplně skvělá postava. Není to úplně streotypní hodný kluk školy. Je jen tichý. Je to opravdu velmi dobrý člověk, ale nic z toho nedělá. Je takový - "jakýkoliv". K tomu bych se mohl přirovnat. Je to přitažlivá postava a jeho linka příběhu se dobře hraje.
Cedric je tak trochu "lamač srdcí" jak se ti hrálo tohle?
To je trochu obtížné. V knížce a taky v mé předmluvě ke scénáři je napsáno "neuvěřitelně pohledný 17ti letý mladík" to vás tak trochu odradí, když se snažíte hrát a musíte být pořád z dobrého úhlu, abyste dobře vypadal a tak.
Je to opravdu hloupé; budete si myslet, že jsem hrozný egoista. Ale myslím, že to je na té roli to nejstrašidelnější - mnohem víc, než setkání s Voldemortem!
Samozřejmě, Cedric je konkurent Harryho Pottera v lásce, protože potká Cho Chang jako první - žertovali jste při natáčení, že se jako nemáte mít navzájem rádi?
Nevím. Myslím, že Daniel, v normálním životě, má přede mnou takový náskok v tom, jak je žádaný, takže se mnou to nebyla žádná soutěž. Moc jsme o tom tedy nežertovali. Asi bych brečel, kdyby ano. Kdybych byl Katie, určitě bych začal chodit s ním, protože on je slavný a bohatý a já ne.
Vycházel jsi dobře s ostatními herci? Třeba s Cho?
Jo. S Katie jsme si hodně rozuměli, je to opravdu skvělá holka. S ní jsem neměl mnoho mluvicích scén.
Většina mých velkých scén je s Danem. Tančil jsem s ní, a pak je tam spousta takových obrazů jako držení rukou a tak. Ale vycházel jsem s ní skvěle, ja to milá holka.
Jsi připravený na Potterománii?
Tak o tom nemám vůbec představu. Chodil jsem na fanouškovské stránky, když jsem se připravoval na roli, protože oni toho vědí o knihách tolik, a opravdu mi to pomohlo.
Ale nevím. Někdo mě jednou požádal o autogram, což bylo docela pěkné. Ale nevím. Doufám, že nebudu muset přestat vycházet z domu, protože už teď z něj moc často nevycházím! Tak uvidíme.
Ale víš, že budeš "lamač srdcí"!
Nevím. Možná. Já nevím. Jsem docela nedospělý, takže to je dobré, tak budu radši "lamač srdcí"!
Ve filmu je hodně akčních scén - která byla pro tebe nejlepší?
Líbila se mi ta část v bludišti. Bludiště bylo fakt zábavné. Hodně triků je skvěle udělaných, někdo je nacvičoval stokrát a vy je musíte dovést k dokonalosti, jinak to nemá cenu dělat.
Nebudete přímo v záběru, nebo tak. Ale hodně věcí v bludišti je točeno "vytrvalou kamerou" - to je prostě chlápek, který běhá dokola s kamerou - a všecny živé ploty se pohybují.
Takže jsme se s Danem pořád honili dokola a šťouchali do sebe, když nás svíraly ty živé ploty.
A kamera vás pořád jen sleduje, takže si v podstatě můžete dělat cokoliv chcete. To byla fakt zábava. Potom jsme měli vždycky strašně modřin a škrábanců a vypadalo to, jako když opravdu pracujeme!
A naučil ses potápět, kvůli podvodním scénám?
Jo. Potápěl jsem se hodně. Myslím, že jsem tím strávil dva měsíce. A myslím, že jsem měl asi tři týdny výuky potápění.
Naučíte se, jak to máte dělat v malinké nádobě o rozměrech vany, všechny věci na sobě a pak je tu první den natáčení v nádrži, musíte zadržet dech a kolem není nic!
A nádrž je hluboká 60 stop a musíte zadržet dech asi na minutu a půl. No možná ne na tolik! Možná jen na 30 sekund.
Byla to jedna z nejtěžších věcí, které jsi musel udělat?
Jo, ale zvyknete si na to. Po nějaké době se mi to opravdu líbilo. Myslím, že to bylo hodně uklidňující. Naprosto jsem se soustředil na to, co mám dělat. Nemůžete se s nikým bavit, takže zůstanete jen ve své postavě. Nevidíte nic, takže všechno co můžete, je slyšet režiséra ja

Tom Felton Rozhovor číslo 1

27. září 2009 v 11:44 | MaRčIčInKa229
Amanda Aayusya: Nejprve se podíváme zpátky do minulosti. Na co si vzpomínáte z konkurzu do filmů o Harym Potterovi? Co jste musel udělat?
Tom Felton: Vzpomínám si, jak jsem šel do Leavesdenských studíí a potkal Chrise Columbuse spolu se spoustou dalších dětí. Ten s námi jen tak mluvil a kladl nám různé otázky, aby viděl, jak na ně budeme reagovat. Pamatuju si, jak jednou, když držel vejce (obyčejné slepičí vejce, které mělo představovat dračí vejce), to vejce záměrně upustil a sledoval mou reakci. Byla s ním velká legrace a člověk se v jeho přítomnosti cítil pohodově.

AA: Již dříve jste řekl, že jste se ucházel o roli Harryho Pottera, ale místo toho jste dostal roli Draca Malfoye. V tom určitě byly nějaké emoce. Jaké pocity ve vás ta změna zanechala?
TF: V té době jsem ještě nebyl fanouškem knižní předlohy, na rozdíl od většiny ostatních, takže mi zabralo nějaký čas, než jsem se s tou úlohou sžil. Jsem ale šťastný, že mohu hrát Draca, a také si myslím, že postava Harryho Potterha nemohla být zahrána lépe, a totéž bych vlastně mohl říct o celém obsazení obecně. Kdybych si mohl vybrat jakoukoli postavu, vybral bych si právě Draca, takže jsem měl vážně štěstí!


Rozhovor z Rupertem číslo 6

27. září 2009 v 11:38 | MaRčIčInKa229
Kdo přežije, kdo zemře?

Rupert hádá, že Harry a pán zla Voldemort se spolu střetnou.
"Myslím, že zemře Harry, podle toho, co bylo v té věštbě, že Harry nebo Voldemort umře." Ale věří, že Rowlingová nenechá Harryho zemřít zbytečně, a tak Rupert pokračuje: "Když Harry zemře, nemůže žít ani Voldemort, že?" Sám by své postavě přál, aby položila v zájmu dobra svůj život: "Nevadilo by mi umírat," říká. "Bylo by hustý takovou scénu natáčet."

Je Snape na straně dobra nebo zla?

Rupert si myslí, že Snape - bradavický učitel lektvarů, Smrtijed a člen Fénixova řádu - je na straně dobra, ale v hloubi také na straně Voldemorta. (To samé si myslí 34% fanoušků)
"Opravdu si nejsem jistý," podotýká Rupert, který byl na vážkách už od začátku. "Mám takový legrační pocit, že je dobrý. Je docela odporný, ale zachránil Harrymu život, což tedy ukazuje, že je přeci jen taky člověk."

Budou Bradavice znovu otevřeny?

"Rozhodně, myslím," odpověděl Rupert ohledně školy čar a kouzel; otázka vzpomínala na srdcervoucí vraždu v šesté knize (...).
"Prostě musí. Škola a celá ta histore je to, o čem ty knihy jsou."

Kdo se s kým zaplete?

Bude to rodinná záležitost, věří Rupert, Ron bude chodit s kamarádkou Hermionou, zatímco Harry s Ronovou sestrou Ginny.
"Harry je svým způsobem taky Weasley, od té doby, co ho Weasleyhovi vzali mezi sebe," říká Rupert. "A rozhodně je tu něco mezi Ronem a Hermionou," dodává Rupert, který sám je teď nezadaný. O možném líbání s představilkou Hermiony Emmou Watson řekl: "Bylo by to tak trochu divné, protože se známe už tak dlouho."

Kde jsou viteály?

Rupert věří, že záhadné kousky Voldemortovy duše, které mu zajišťují nesmrtelnost, mohou být skryty někde v Bradavicích.
"Mohly by být v Azkabanu (vězení)," teorizuje, "ale každý rok se něco šíleného přihodí v Bradavicích. Nejprve to byl tříhlavý pes Chloupek a v Tajemné komnatě to byl obrovský bazilišek (had)." Takže podle Ruperta je v bradavických zdech zla ještě víc...

Bude Voldemort poražen?

Rupert navazuje na první otázku, ve které odpověděl, že Voldemort zemře, a pokračuje ve vysvětlování: "Voldemort tak nějak vždycky zemře a oživne. Přežíval, ale myslím, že je čas, aby konečně definitivně zemřel. Prostě to dává smysl."

Co jsou Deathly Hallows?

Rupert nemá tušení, co se za tímto názvem Rowlingové skrývá. Věří, že to čtenáři zjistí "někde uprostřed" knihy.
Hádal bych, že je to něco velmi děsivého a má to silný vztah k tomu, jak to celé skončí."

Rozhovor z Ruprtem číslo 5

27. září 2009 v 11:27 | MaRčIčInKa229
Jak se ti změnil život po tom co e film o Harrym Potterovi stal takový fenomén?
-Jediná opravdová změna je myslím to že jsme s Danem a Emmou občas vidět.Je to divné.Už jsem si na to zvykl,ale občas je opravdu těžké.Abych byl upřimný,tak kromě toho se moc věcí nezměnilo.
-Je to že jste na očích veřejnosti nepříjemní?
-Nemužu říct že bych se styděl nebo byl v rozpacích,ale občas je to divný.Třeba když jsem s mámou v obchodě a začnou ke mně chodit lidi!V takových místech se to stává často.Je to docela zábava,většinou jsou to pozitivní ohlasy okolo filmu.Je to dobrý.
-Skusil si se někdy nějak krýt aby tě lidé nepoznávaly?
-Ano skusil jsem pár triků,ale moc nefunguvali.Hlavně proto,že když máš dlouhý zrzavý vlasy tak se těžko nějak schováš.
-Jak tě berou kamarádi a děti ze školy?Když si slavný?
-Moji přátelé a ostatní byly bezvadní - berou mě úplně normálně.Problém byl spíš s učiteli,protože mě chtělio tasit (smích) krom toho byly všichni skvělí.
-Když si byl malý přemýšlel si někdy o kariéře herce do budoucna?
-Ne to opravdu ne.Hrál jsem ve školních hrách a tak,ale nikdy jsem nepřemýšlel o tom být opravdový herec.
-Co si chtěl dělat když si byl malý?
-Chtěl jsem být prodavač zmrzliny! (smích) Vždycky mi to přišlo jako dobrá práce,maj suproví auto v kterým jezdí celý den.
-Tak co tě přimělo přihlásit se do konkurzu na roli Rona Weasleyho?
-Byl jsem opravdoví fanoušek knih a měl jsem rád herectví,tak jsem na Newsroundu viděl že se vyhlašují konkurzy a mě napadlo že bych to mohl zkusit.Nedoufal jsem že se dostanu nějak daleko,ale zabrousil jsem na webové stránky a přihlásil jsem se.Nekolik měsíců se nikdo neozýval,byl jsem zklamaný.Tak jsem si řekl že jsště něco skusím a poslal jsem jim video kazetu.A oni se ozvali.Zavolali mi že mám tu roli,bylo to úžasný.
-Přátelíte se s Danem a s Emmou i v opravdovém životě jako ve filmu?
-Ano,když natáčíme a vidíme se a chodíme spolu ven,ale když netočíme tak ne.Bydlíme opravdu daleko od sebe.Ale na natáčení si užíváme hodně zábavy.
-Jste si s Ronem hodně podobní?
-Ani ne když promineme že jsme oba z velké rodiny bojíme se pavouků tak nemáme nic společného.
-Harry si v HP a Ohnivý Pohár najde přítelkyni,ale kdy Ron přijde na nějaké štěstí se slečnami?
-Nevím!Stejně si myslím že Ron si myslí na Hermionu.Jak filmy jdou tak je vidět že k ní opravdu něco cítí.V minulém filmu to bylo hodně vidět,ale tomhle je to vidět ještě víc,to s plesem a tak.Myslím ale že to Ron veme tak jak to přijde.
-A co v reálu???Jsi obletovaný mladými dívkami??
-Ano,někdy.Dostávám hodně dopisů,což je supr.Moc mi to lichotí.Ale nemám přítelkyni ani nic takovýho.Není tu jediná osoba kterou bych v této době chtěl.Jsem svobodný pán,ale hledám si někoho!
-Udělalo s tebe učinkování ve filmu vlivného,bohatého mladého muže??
-Umm,předpokládám že ano.Ale nejsem způsobilý nic z toho užívat než mi bude 21,takže o těhlech věcech moc nepřemýšlím.
-Za co utrácíš???
-Já jsem hodně do přístrojů.takže když jsme byly na propagaci v Japonsku bylo to supr.Nakoupil jsem nejnověší výbavu do počítače a mobilu.Bylo to dobrý a byla zábava.
-Co ty a akční scény??Jak se v tom vítíš??
-Podle mě jsou tyhle věci moc dobré.Je to jedna z nejlepších věcí na natáčení.Scéna s autem v druhém filmu byla suprová!Bylo to jak na horské dráze!
-Jaká je tvoje nejoblíbenější scéna s těch co jsi dělal??
-Moje oblíbená scéna je ta se slimáky v Tajemné komnatě.Bylo to skvělé,protože jsem měl v puse tolik dobrých slimáků.Byly tam pomerančové i citronové příchutě.Chutnalo to bájeně.
-Kdybys byl čaroděj a uměl dělat kouzla jaké bys chtěl umět???

-Nevím o žádném kouzle které bych chtěl umět,ale bylo by skvělé mtít létající auto.To by bylo dobrý!
-Bere tě ouzlení??
-Ani ne,amatuju jak nás jeden kouzleník učil dělat takovéty hloupé karetní triky,oprvdu mě to nebavil a ani mi to moc nešlo.Danovi to šlo dobře.Vím že se pár triků oparvdu naučil.Ale mě to opravdu moc nebaví.
-Co tě baví???
-Já jsem blázen do golfu!!Hraju dost často.Hrajeme často i na natáčení,docela dost lidí to na place hraje.Dvojčata (James a Oliver Phelpsovi) hrajou,tak jsme občas hráli spolu.Můj táta taky hraje,takže občas hraju i snim.Je to uvolňující!
-Co jinak děláš ve volné čase?
-Rád jezdim na motokárách!Už se tomu věnuju asi tři roky.Vetšinou jezdíme s bratrem,protože jeho to taky baví.Máme pár spolužáků,kteří si docela často jezdí na dráze tak jezdíme s nimi.Já ale na to nemám moc času kvůli natáčení.
-Je to proto že je to moc riskantní??Můžeš si něco zlomit,né??Ruku,nohu....
-Ano,protože jednou během natáčení jsme jeli pěkně rychle a měl jsem hodně havárií.Chybí mi to a určitě bych se k tomu chtěl vrátit ještě před koncem natáčení.
-Auta a závody tě vžycky fascinovaly???
-Ano,správně,moje rodina vžycky byla hodně do motorových sportů.Můj táta měl Formule 1 Shop a vžydcky se o tyhle věci někdo v rodině zajímal.
-Jakou muziku máš rád??
-Mám rád rock,věci jako Velvet Revolver.My (štáb) jsem šli na jejich koncert když jsme natáčeli a bylo to supr.
-Trpíš nějakou fobií??
-Ano,nesnáším pavouky,takže s scény s pavouky pro mě byly nepříjemné.Ani jsem nemusel hrát - opravdu jsem se bál.
-Jsou nějaké špatné stránky okolo hraní v Harry Potter filmech???
-Když prominu ty pavouky tak ani o žádnách negativních věcech nevím.Nedělo se mi nic špatného bylo to fajn.Myslím že j to dobrý.Na natáčení bylo skvěle.Je to jedna z nejlepších věcí co jsme kdy dělal.Jsem opracdu rád že můžu Rona hrát.
-Jak dlouho budeš točit HP filmy??
-Tak dlouho jak jen to pujde.Na natáčení je to opravdu dobré,můžu cestovat třeba do ameriky nebo do Japonska,kde probíhá propagace.Je to taky opravdu fajn.Takže chci opravdu hrát Rona tak dlouho jak jen bude možné!
zdroj:http://sokolky.blog.cz/0705/rupert-grint-rozhovor

Mini rozhovor z Ruprtem 4tý

27. září 2009 v 11:25 | MaRčIčInKa229
O vyrůstání před zraky diváků: "Je to docela divné. Asi si nikdy nezvyknu na to, že mě každý hned pozná. Ale lidi jsou většinou opravdu milí. Dělám to už tak dlouho - jsem Ronem šest let - takže si časem zvyknete. Je to fakt legrace!"
O Driving Lessons: "Je to rozhodně dospělejší film. Byl jsem docela nervózní, protože jsem přišel do nového prostředí. Ale naštěstí tam byla jedna známou tvář - Julie Walters (paní Weasleyová v HP). V tomhle filmu jsem také natáčel svůj první polibek a byl jsem docela nervózní.
"O možné smrtiRona v sedmičce: "Nemám strach ohledně umírání. Protože když zemřete v sedmém dílu, tak to bude OK. Bylo by to opravdu cool. Hodně lidí říká, že to bude Harry, ale zjistil jsem, že je pro mě opravdu těžké tomu uvěřit."
O možném polibku s Hermionou: "Rozhodně se k tomu v průběhu těch let schyluje. Ale pokud se to opravdu stane, bude to muset počkat až na sedmý díl.
"Rupert Grint v číslech: 2: Tolikrát musel dělat řidičský test, aby dostal licenci (poprvé pokazil tříbodovou zatáčku)
5 milionů: Tolik liber údajně vydělal za hraní v Harrym

Rozhovor z Rupertem 3tí

27. září 2009 v 11:24 | MaRčIčInKa229
Herec Rupert Grint poskytl nový rozhovor časopisu Total Film na téma připravovaného filmu Harry Potter a Relikvie smrti. Rozhovor se uskutečnil krátce před začátkem natáčení. Rupert prozradil, že zatím má k dispozici jen scénář první části Relikvií smrti, který prý vypadá skutečně úžasně. Potvrdil, že natáčení obou částí bude dohromady trvat čtrnáct měsíců. Připustil, že to sice bude dost dlouho,ale zřejmě to bude stát za to.

Rozhovor z Rupertem (druhý)

27. září 2009 v 11:23 | MaRčIčInKa229
Otázka: ,,Harry Potter 4" startuje v kinech 17.11. - která je tvá nejoblíbenější scéna?
Rupert: (dále jen R): Mám rád scénu, kde jsme se potápěli (ponořovali) v obrovském bazénu,to se mi líbilo.

Otázka: Jsi od té doby asi nadšený potápěč?
R:Popravdě řečeno, bylo to značně nové, nezvyklé. Ale bavilo nás to, protože to bylo tak neobyčejné.

Otázka: Který díl ,,Pottera" je tvůj nejoblíbenější?
R: Moje nejoblíbenější knížka je "Vězeň z Azkabanu". Ale myslím, že "Ohnivý pohár" bude nejlepší film.

Otázka: Proč právě "Ohnivý pohár"?
R: Protože se tu stane spousta věcí! Je tu smrt, pak Mistrovství světa ve famfrpálu, draci a mnoho jiných skvělých (cool) věcí.

Otázka: Máš teď po natáčení někdy dovolenou?
R: Ne, čtvrtý díl je sice dotočen, ale přípravy k pátému filmu běží na plné obrátky. K tomu ještě nemám pátou knihu dočtenou. (šklebí se)

Otázka: Ty jsi si od posledního filmu nestříhal vlasy. Tvůj nápad nebo instrukce "shora"?
R :To pochází ode mě. Já byl poslední rok v takovém školním stresu ze zkoušek, že jsem jednoduše zapomněl (nemohl) jít k holiči. Producentům se to ale líbilo, takže mi moje vlasy nechali. Mě se to líbí v každém případě.

Otázka!: Odkud chodí nejvíce dopisů od fandů?
R: Z Japonska.Je to divné, dostávat tolik pošty od cizích lidí.

Otázka: Byla tvoje přítelkyně už někdy z dopisů žárlivá?
R: Ne, neboť teď já nemám žádnou přítelkyni.Když mám trochu volného času, hraju golf nebo stavím modely letadel.

Rozhovor z Rupertem

27. září 2009 v 11:22 | MaRčIčInKa229
Movie Magic: Jak se ti změnil život po tom co se z Harryho Pottera stal takový fenomén?
Rupert: Jediná opravdová změna je myslím to že jsme s Danem a Emmou občas vidět. Je to divné. Už jsem si na to zvykl ale občas je to těžké. Abych byl upřímný, tak kromě toho se moc věcí nezměnilo.

MM: Je to že jste na očích veřejnosti nepříjemné? ( rozpačité?)
R: Nemůžu říct že bych se styděl nebo byl v rozpacích, ale občas je to divný. Třeba když jsem s mámou v obchodě a začnou ke mě chodit lidi! V takových místech se to stává často. Je to docela zábava, většinou jsou to pozitivní ohlasy okolo filmu. Je to dobrý.

MM: Zkusil jsi se někdy nějak krýt aby tě lidé nepoznávali?
R: Ano, zkusil jsem pár triků, ale moc nefungovali. Hlavně proto, že když máš dlouhý zrzavý vlasy tak se těžko nějak schováš :)

MM:Jak tě teď berou kamáradi a děti ze školy? Když jsi slavný?
R: Moji přátelé a ostatní děti byly bezvadní - berou mě úplně normálně. Problém byl spíš s učiteli, protože mě chtěli tasit! (smích) Krom toho byli všichni skvělí.

MM:Když jsi byl malý, přemýšlel jsi někdy o kariéře herce do budoucna?
R: Ne, to opravdu ne. Hrál jsem ve školních hrách a tak, ale nikdy jsem nemyslel na to být opravdový herec.

MM: co jsi chtěl dělat když jsi byl malý?
R:Chtěl jsem být prodavač zmrzliny! (smích) Vždycky mi to přišlo jako dobrá práce, maj suprový auto v kterém celý den jezdí.

MM: Tak co tě přimělo zůčastnit se konkurzu na Rona Weasleye?
R: Byl jsem opravdový fanoušek knih a měl jsem rád herectví, tak jsem na Newsroundu viděl že se vyhlašují konkurzy a mě napadlo že bych to mohl zkusit. Nedoufal jsem že se dostanu nějak daleko, ale zabrousil jsem na webové stránky a přihlásil jsem se. Několik měsíců se nikdo neozýval, byl jsem zklamaný. Tak jsem si řekl že ještě něco zkusím a poslal jsem jim video kazetu. A oni se ozvali. Zavolali mi že mám tu roli, bylo to úžasné!

MM: Přátelíte se s Danem a Emmou i v opravdovém životě, jako ve filmu?
R: Ano, když jsme na natáčení tak se vidíme a chodíme ven, ale když netočíme tak ne. Bydlíme opravdu daleko od sebe. Ale na natáčení si užíváme hodně zábavy.

MM: Jste si s Ronem hodně podobní?
R: Ani ne, když pomineme že jsme oba z velké rodiny a bojíme se pavouků tak nemáme nic společného.

MM: Harry si v "Poháru" najde přítelkyní, ale kdy si Ron přijde na nějaké štěstí se slečnami?
R: Nevím! Myslím si že Ron si stejně myslí na Hermionu. Jak filmy jdou tak je vidět že k ní opravdu něco cítí. V minulém filmu už to bylo hodně vidět, ale v tomhle je to vidět ještě víc, to s plesem a tak. Myslím ale že Ron to vezme tak jak to přijde.

M:M A co v reálu? Jsi obletovaný mladými dívkami?
R: Ano, někdy. Dostavám hodně dopisů, což je supr. Moc mi to lichotí. Ale nemám přítelkyni ani nic takovýho. Není tu jediná osoba kterou bych měl v této době chtěl. Jsem svobodný pán, ale hledám si někoho!

MM:Udělalo z tebe účinkování ve filmu vlivného, bohatého mladého muže?
R: Umm, předpokládám že ano. Ale nejsem způsobilý nic z toho uživat než mi bude 21, takže o těhlech věcech moc nepřemýšlím.

MM: Za co utrácíš?
R: Já jsem hodně do přístrojů, takže když jsme byli na propagaci v Japonsku bylo to supr! Nakoupil jsem nejnovější výbavu do počítače a mobilu. Bylo to dobrý a byla zábava.

MM:Co ty a akční scény? Jak se v tom cítíš?
R: Podle mě jsou tyhle věci opravdu dobré. Je to jedna z nejlepších věcí na natáčení. Scéna s autem v druhém filmu byla suprová! Bylo to jak na horské dráze.

MM:Jaká je tvoje nejoblíbenější scéna z těch co jsi dělal?
R: Moje oblíbená scéna je ta se slimáky v Tajemné komnatě. Bylo to skvělé protože jsem měl v puse tolik dobrých slimáků. Byly tam pomerančové a citrónové příchutě. Chutnalo to báječně.

MM: Kdyby jsi byl čaroděj a mohl dělat kouzla, který bys chtěl umět?
R: Nevím o žádném kouzle které bych chtěl umět, ale bylo by skvělé mít létající auto. To by bylo dobrý!

MM:Bere tě kouzlení?
R: Ani ne. Pamatuju jak nás jednou nějaký kouzelník učil dělat takové ty hloupé karetní triky, opravdu mě to nebavilo a ani mi to moc nešlo. Danovi to šlo dobře. Vím že se opravdu pár triků naučil. Ale mě to opravdu moc nebaví.

MM: Co tě baví?
R: Já sem blázen do golfu! Hraju dost často. Hrajeme často i na natáčení, docela dost lidí na place to hraje. Dvojčata (James a Oliver Phelpsovi) hrajou, tak jsme občas hráli spolu. Můj táta taky hraje, takže hraju občas i snim. Je to uvolňující.

MM:Co jinak děláš ve volném čase?
R: Rád jezdím v motokárách! Už se tomu věnuju asi tři roky. Vetšinou jezdíme s bratrem protože jeho to taky baví. Máme pár spolužáků, kteří si docela často jezdí na dráze tak jezdíme s nimi. Já na to ale nemám moc času, kvůli natáčení.

MM: Je to proto že je to riskantní? Můžeš si něco zlomit, ne? Ruku, nohu.
R: Ano, protože jednou během natáčení jsme jeli pěkně rychle a měl jsem hodně havárií. Chybí mi to a určitě bych se k tomu chtěl vrátit jestě před koncem natáčení.

MM: Auta a závody te vždycky fascinovali?
R: Ano, správně, moje rodina vždycky byla hodně do motorových sportů. Můj táta měl Formule 1 shop a vždycky se o tyhle věci někdo v rodině zajímal.

MM: Jakou muziku máš rád?
R: Mám rád rock, věci jako Velvet Revolver. My (štáb) jsme šli na jejich koncert když jsme natáčeli a bylo to supr.

MM: Trpíš nějakou fobií?
R: Ano, nesnáším pavouky, takže scény s pavouky pro mě byly nepříjemné. Ani jsem nemusel hrát - opravdu jsem se bál.

MM:Jsou nějaké špatné stránky okolo hraní v Harry Potter filmech?
R: Když pominu ty pavouky tak ani o žádných negativních věcech nevím. Nedělo se mi nic špatného bylo to fajn. Myslím že je to dobrý. Na natáčení bylo skvěle. Je to jedna z nejlepších věcí co jsem kdy dělal. Jsem opravdu rád že Rona můžu hrát.

MM:Jak dlouho budeš točit HP filmy?
R: Tak dlouho jak jen to půjde. Na natáčení je to opravdu dobré, můžu cestovat třeba do Ameriky nebo do Japonska, kde probíhá propagace. Je to taky opravdu fajn. Takže chci opravdu hrát Rona tak dlouho jak jen to bude možné!

Smutný Rupert Grint

27. září 2009 v 11:19 | MaRčIčInKa229


Rupert Grint si ve svém nabitém programu našel chvilku a prohodil pár vět s BBC - Newsbeat. Zmiňuje se i o tom, že začíná být nešťastný z toho, že se natáčení blíží ke konci a taky o polibku s Emmou.

Rozhovor z Bonnie Wright

27. září 2009 v 9:43 | MaRčIčInKa229

Jak se podle Tebe Harry Potter a Princ Dvojí Krve liší od starších filmů?
Film účinně balancuje mezi rokfortským humorem a vážností lorda Voldemorta. Začínáme tušit, jak je to už všechno blízko.

Které specifické rysy obdivuje na své postavě?
Její optimismus a její péči a zájem do věcí.

Které prvky Tvé postavy byly nejnáročnější na ztvárnění?
Můj vlastní život a že jsem se stala teenagerka.

Jak se cítíš při sledování předchozích filmů? Ovlivňuje sledování předchozích filmů Tvůj současný výkon?
Je neobvyklé sledovat, kolik postav se změnilo, ale je výhodné vidět to. Ginnin průběh v Harrym Potterovi a Tajemné komnatě ukázal, jak mohla najít jisté pouto k Harrymu, tím pádem ji mohl ovládat i Lord Voldemort.

Existuje v Relikviích Smrti nějaká konkrétní herecká výzva nebo část příběhu, na kterou se tešíš?
Bude zajímavé hrát Ginny, jak se těší na smělost, kterou má v různých situacích. Nemůžu se dočkat soutěžního postoji vůči famfrpálu

V potterovkách je mnoho speciálních efektů. Je hraní před zeleným plátnem namáhavé?
Naštěstí, často nám dříve ukazují předlohu, jak by to mělo vypadat, a podle toho se před plátnem dokážeme vykreslit.

Jaký další typ umění Tě ovlivňuje jako herce? Obrazy? Romány? Klasické filmy? Divadlo?
Miluji dívání se na klasické filmy a chození do divadla.

Kdyby sis mohl zahrát jinou postavu ze světa HP, která by to byla? Proč?
Myslím, že lze někoho se psychickým kontrastem a někoho s hodně vizuální magií ... Hagrid.

Která ze sedmi knih o Harrym Potterovi je Tvou oblíbenou z hlediska Tvé postavy nebo příběhu? Proč?
Nikdy bych je za nic nevyměnila, miluji je všechny.


Bonnie Wright dokončuje věty

Kdybych nebyla herečkou ... chodila bych rada na filmovou nebo uměleckou školu.
Z mých dosavadních scén největší výzvu představovala scéna ... smrt Brumbála a moje bezvědomí v Tajemné komnatě.
Mým oblíbeným okamžikem z natáčení Prince bylo ... noční natáčení před domem Weasleyů ... také v obchodě s Weasleyovskými vynálezy.
zdroj: priori-incantatem.sk-ÚPRAVA


Robbie Coltrane Rozhovor

27. září 2009 v 9:36 | MaRčIčInKa229
Stránky Prioti-Incantatem.sk zveřejnili článek, kde se představitel šafáře Bradavic Hagrida Robbie Coltrane rozpovídal o šestém filmu a zmínil se i o natáčení sedmičky.


Evanny Rozhovor

27. září 2009 v 9:33 | MaRčIčInKa229
Časopis Disney Adventures uveřejnil ve svém nejnovějším čísle rozhovor s představitelkou Lenky Láskorádové v HP5 - Evannou Lynch. Mluví zde např. o tom jak se cítila, když zkusila jít na casting. V pokračování článku najdete i scan, takže čtěte dále...

Byla jsi nervózní, když jsi to zkusila?

Chtěla jsem tam vážně moc jít a kdybych se nakonec nerozhodla, určitě bych toho litovala. Někoho potom vybrali, takže proč bych tam neměla jít? Je to jako ve scénáři k HP5, kdy se Harry snaží povzbuzovat některé členy Brumbálovy armády: " Myslete na všechny velké čaroděje v historii a pokud to dokážou oni, proč ne my?... " Je to podobné.

Slyšeli jsme, že jsi napsala dopis J.K.Rowlingové předtím, než jsi získala roli Lenky.
A ona mi odepsala! Psala jsem jí, že bych moc chtěla hrát Lenku a Jo mě povzbuzovala. Říkala, že také vždycky chtěla být spisovatelkou a přála si aby se to vyplnilo... A stalo se, na co celou dobu čekala. To čekání na vrchol ji obohatilo o zkušenosti, a to doporučila i mně.

Co máš s Lenkou Láskorádovou nejvíce společné?
Je živá a upřímná. Před nikým se nepřetvařuje a říká to, co si myslí. Ale není to od ní hrubé, ani nic podobného... Je s ní i legrace.

Myslíš si, že se Lenka objeví v posledním díle?
Ano, myslím, že v sedmé knize sehraje důležitou roli. Myslím, že se Harry nevrátí do školy, ale Ron s Hermionou ano a pojedou pro Nevilla, Ginny a Lenku.


Rozhovor z Evou(Evannou)

27. září 2009 v 9:32 | MaRčIčInKa229
Evanna Lynch nedávno navštívila RTE Radio One Tubridy Show, kde se rozpovídala o tom, jaké to je být dětskou herečkou. Také potvrdila, že v květnu začne natáčet Relikvie smrti. Všechno, co prozradila a co bylo na netu, jsem pro vás přeložila a musím říct, že je to fakt mooc zajímavý. Mluvila např. o castingu na roli Lenky, o prvních kamerových zkouškách a třeba i o tom, jak se cítila na premiéře Fénixova řádu.

Na castingu:


Museli jsme čekat asi čtyři hodiny v davu. Vůbec mi to nepřipadalo dlouhé, cítila jsem se opravdu úžasně. Vzali si nás do pokoje. Dívali se na toho, kdo byl ve správném věku a národnosti. Zkontrolovali nám průkazy (něco jako občanky). Vlastně dívce, která byla přede mnou, bylo 13 a tak ji "vykopli" ven. Pak jsme šli dovnitř. Bylo hrozné, když poprvé vyhodili některé lidi. Vzali si nás asi 200 dovnitř a seřadili jsme se do řady asi po 30 a řekli ti, abys předstoupila a ptali se na jméno, a odkud pocházíš. Pak si vybrali dva nebo tři lidi a zbytku řekli: "Nashledanou. Můžeš jít domů."

Měli jsme zkoušku 1:1 a pak řekli: chceme tě znovu vidět. To bylo v sobotu. Další pondělí mi zavolali a řekli: "Dobře, kamerová zkouška s Davidem Yatesem a Danielem Radcliffem….".
Kamery, celé kamerové zařízení. Byla jsem z toho celá pryč.

Stále jsem více fanoušek Harryho Pottera, než herečka z Harryho Pottera.


Na kamerových testech v Leavesden studios:


Přišli jsme do studií. Bylo to pro mě přímo strhující, protože jste to sledovali celou věčnost v televizi a najednou je to před vámi. A vy tomu nemůžete uvěřit. Oblékli nás do kostýmů, udělali nám make-up a vlasy a takové ty věci. A při tom jsem potkávala všechny ty lidi a všem jsem se po celou tu dobu představovala. Vlastně to bylo jako "znovupředstavování se", protože jsem se cítila….asi jako vy, když si myslíte, že znáte ty lidi, o kterých jste roky četli. Pak jsme šli na plac a zahráli pár scén. Bylo to profesionální. Bylo to jako splnění snu, protože se to všechno stalo. Bylo to natáčení filmu a chovali se ke mně jako k herečce.

Vrátila jsem se domů a byl tu kolem toho určitý druh nejasností. Řekli: "Ty víš, dáme ti vědět."

Další pondělí po škole mi zavolal castingový agent. Byla jsem v místním obchodě v Termonfeckinu a moje maminka přišla dovnitř a řekla: "Můžeme jít někam, kde nás nebude nikdo pozorovat?" Tak jsem šla ven. Vyjádřila se velmi jednoduše, jak jinak to taky říct, řekla: "Chtějí, abys hrála naši Lunu (Lenku)." Řekla: " Mimochodem, nechtějí, abys to neříkala lidem - kromě rodiny, protože to ještě pár dnů nemáme oznamovat." Bylo to strašné, protože jsem to nemohla říct kamarádům, ptali se. A potom jsem šla domů a učila se na test z francouzštiny, protože jsem studijní typ, a kdybych se neučila, něco by se mohlo stát, chápeš? No a tak jsme to drželi v tajnosti deset dní.

Při pohledu na sebe sama na plátně:

No, je to šílené. Cítila jsem se tak, jako celou dobu při natáčení, bylo to jako "Jsem šťastná. Něco jsem vyhrála." Všichni tam byli už sedm let a pro mě bylo najednou těžké pomyslet si "Ano, jsem herečka". Prostě jsem se cítila jako fanoušek Harryho Pottera. A oni byli tak milí a velmi přívětiví, ale je těžké jít z jednoho extrému do druhého. Pamatuji si, že na premiéře jsem seděla a dívala se. Jedna půlka mě si říkala "To nejsem já" a v tu chvíli jsem byla schopna pohodlně se dívat, spíše než to objektivně sledovat. Ale v tu samou chvíli každý vypadal, jako že by tam měl být on. A byla jsem tam já….velmi normální, věděla jsem o sobě všechno. Já nejsem filmová hvězda. Bylo to matoucí.

zdroj:elynchworld.blog.cz

Rozhovor z Evannou

27. září 2009 v 9:29 | MaRčIčInKa229

Celé jméno: Evanna Lynch
Postava z HP: Luna Lovegood
Narozeniny: 16. srpen
Znamení: lev
Oči: modré
Vlasy: blond


__________________________________________________________
*Jak se podle Tebe Harry Potter a Princ Dvojí Krve liší od starších filmů?
Přesto, že je tu perfektní rovnováha mezi temnotou a světlem, cítím že celkový tón příběhu je už vážnější. I v prvních pěti knihách stále byla hrozba nebezpečí a toho, že Voldemort se může kdykoli zjevit. Nyní ale Harry v sobě udržuje bojovný duch více, než kdykoli předtím.
Ale na konci Fénixova Řádu se to změní, když Brumbál odhalí Harrymu proroctví. Buď zabije Voldemorta, ať se mu to líbí nebo ne, nebo Voldemort zabije jeho. Kniha je také odlišná proto, že Ron a Hermiona konečně začínají zdůrazňovat dramata. To měli dělat už od první knihy!

Které specifické rysy obdivuje na své postavě?
Je jich několik. Myslím, že je velmi vyrovnaná, inteligentních osoba a daleko moudřejší, než bychom mohli říci o někom v jejím věku. Miluji její přístup, nikdy nepotřebuje povolení od jiných lidí na to, co dělá. Není domýšľavá ani nejistá, ale je ve svém vlastním světě a nenechá své rozhodnutí ovlivnit cizími názory. Vždy naslouchá hlasu svého srdce.

Které prvky Tvé postavy byly nejnáročnější na ztvárnění?
Myslím, že její neustálá pozitivita. Je těžké přijmout, že někdo může být tak přizpůsoben životu, jeho problémem a také smrti. Během filmovaní Fénixova rádu ... měla jsem problémy při scénách na ministerstvu, kde musela být vyděšení ze Smrtijedů. Nemohla jsem procítit její strach, když nejhorší věc, která se mohla stát, byla její smrt. Ale vyřešili jsme to tím, že mohla mít strach o životy svých přátel.

Z jakých zkušeností si čerpala při stvárňovaní své postavy?
Musela jsem se naučit být víc samostatná. Jsem citlivá a když trávíte čas zoufale hľadajúc někoho schválení, vždy skončíte zranění a cítíte se špatně. To, že jste pod pohledy veřejnosti a vědomí, že jiní lidé vás posuzují, to všechno mě naučilo spoléhat se vždy na to, co si myslím a co dělám.

Představuje pro Tebe jako herečku skutečnost, že si úzce spojována se svou postavou, profesionální výzvu?
Ne až tak velmi. Ale stále si neříkám herečka. Chci hrát více, ale začala jsem v Harrym Potterovi a jsem nesmírně vděčná za všechno, co mi to dalo. Harry Potter mi vlastně otevřel dveře.

Jak se cítíš při sledování předchozích filmů? Ovlivňuje sledování předchozích filmů Tvůj současný výkon?
Upřímně není. Luna nebyla součástí příběhů a nevyskytlo se v nich nic, co by mě donutilo změnit ji tak, aby to bylo vhodné. Vyrostla jsem při jejich sledování ještě dříve, než se natáčela Lenka, takže nemohu posoudit, protože ovlivnily moje podvědomí. Jsem šťastná, že jsou zde ještě čtyři další filmy, které mohu sledovat a užívat si jejich znova jako fanoušek!

Existuje v Relikviích Smrti nějaká konkrétní herecká výzva nebo část příběhu, na kterou se tešíš?
Asi to bude na panství Malfoyů, protože je to pro Lunu celkem děsivý zážitek. A také proto, že Luna ukáže velkou část své nebelvírské stránky (Ano, věřím, že každý má v sobě kus nebelvíra!) A převezme odpovědnost za věci, co nikdy předtím neudělala. Je to pro ni skutečná zkouška a stále si nejsem zcela jistá, jak se s tím vypořádat ...

V potterovkách je mnoho speciálních efektů. Je hraní před zeleným plátnem namáhavé?
Přirozeně je to zvláštní. Máte se připravit na scénu, která následuje. Ale to se dobře nedá, když jste obklopen oslňující zelenou barvou a vedle vás je muž, který mívá tyč s červeným X. Je to svým způsobem nepříjemné. A to je jen jedna z věcí, při kterých musíte úplně zapomenout na všechny kolem sebe. A také nevnímá smích, který slyšíte, když se láskyplně díváte na kovovou tyč. Tehdy se nacházíte ve svém vlastním světě, jako když jste mali sedm let, a myslíte si, že vaše představy jsou realita.

*Jaký další typ umění Tě ovlivňuje jako herečku?
Všechny! Nemůžu se soustředit jen na jednu část umění. Nikdy nevíte, co vás může inspirovat. Chci vidět všechno! Filmy, knihy ... No myslím, že tanec a pohyb jsou mojí vášní.

* Kdyby si mohla zahrát jinou postavu ze světa HP, která by to byla? Proč?
Brumbála! Zbožňuju ho! On je v mnoha věcech zcela jiný než Luna ... Brumbál je odlišný v tom, že má tolik starostí a neustálých bojů, až ho to dělá více lidského. Myslím, že bych si užila, kdybych se měla pokoušet o rovnováhu mezi jeho podivnou nestrannosti a moudrostí. A také miluji jeho pláště!


EVANNA LYNCH dokončuje věty

Kdybych nebyla herečkou ... asi bych byla momentálně ve škole! Ale ne ... chtěla bych být tanečnicí. Nechci skončit s herectví, ale chci se dát na taneční kariéru ... no každý týden své rozhodnutí mením ...

Z mých dosavadních scén největší výzvu představovalo ... Ministerstvo magie. Zelené pozadí a červené X - je těžké procítit malé nesmyslné zakřičení "Stupefy", když nevidíte ani následky!
Mým oblíbeným okamžikem z natáčení Prince bylo ... Valentýn ve Velké síni. Lidé znuděně čekali na scéně, tak Alfi (Dean Thomas) a Afshan (Padma Patilová) vytáhli laptop, učili se "Thriller" z YouTube a pokusili se to naučit i ostatních z obsazení. To jste měli vidět!